serendipitybanner.jpg

3. toukokuuta 2014

Himalaya Herbals

3. toukokuuta 2014
Helloou! Olettekos koskaan kuullut tällaisesta ihonhoitosarjasta kuin Himalaya Herbals? Mä en nimittäin ollut, ennen kuin äiti toi mulle tammikuussa(?) niitä kokeiltavaksi Virosta. Oon ihan rakastunut näihin ja nämä on ainakin mulla tehonnut älyttömän hyvin! Pari viikkoa sitten tilattiin äitin kans tuolta Himalaya Herbalsin nettikaupasta muutamia tuotteita, kun edelliset olivat jo ihan lopussa. Näitähän ei siis vielä myydä Suomessa, muuta kuin ihan vaan joitain tuotteita Prismoissa.
IMG_0528
Himalaya Herbalsin tuotteilla on mun mielestä todella hyvä hinta/laatusuhde. Niissä yhdistyy luonto, tehokkuus ja turvallisuus, ja raaka-aineina käytetään Himalajan vuoristolta tarkoin valittuja yrttejä ja mineraaleja. Tuotteissa kaikki vaikuttavat ainesosat ovat siis ihan 100%:sesti peräisin kasveista, yrteistä ja mineraaleista! 
IMG_0502
Tilasin siis tätä Purifying Neem Foaming Face Washia, jota mulla on ollut aikaisemminkin ja oon todennut tän oikeasti ihan toimivaksi! Sen luvataan antavan puhtaan ja ongelmattoman ihon, ja voin ihan kokemuksesta sanoa että kun aloin tätä käyttään niin mulla väheni näpyt sun muut ihan huomattavasti! Täältä voitte lukea lisää.
IMG_0486
Tätäkin Acne-n-Pimple Creamia tilasin siis jo lisää, se on nimittäin ollut tosi kovassa käytössä! Mulla tämä on toiminut tosi hyvin. Tätä laitetaan finnin tai muun näppylän alueelle kahdesti päivässä, ja se parantaa ja hoitaa ihoa sekä nopeuttaa näpyn pois lähtemistä! Oon ihan rakastunut tähän ja en ymmärrä miten oon joskus edes pärjännyt ilman tätä! Lisää voitte lukea täältä.
IMG_0515 IMG_0505
Uusina tuotteina aattelin kokeilla Nourishing Skin Creamia ja Gentle Soothing Toneria. En osaa sanoa vielä omia kokemuksia oikeen, kun en oo näitä kovin kauaa vielä käyttänyt! Mutta siis jos haluatte lukea lisää niin täältä ja täältä löytyy. Ite siis todellakin suosittelen näitä Himalaya Herbalsin tuotteita kaikille, edes testattavaksi! Toivottavasti näitä tulee pian Suomeenkin enemmän. :-)
IMG_0489

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :-)